הורדות שירים לאנדרואיד – הורדת מוזיקה לאנדרואיד

הורדות שירים לאנדרואיד – הורדת מוזיקה לאנדרואיד

כיום, כל אפליקציית סטרימינג כמו Spotify, Apple Music וכו 'מנסה להשיג את כספכם כדי שתוכלו להאזין לשירים בפלטפורמה שלהם תוך תשלום דמי מנוי חודשיים. עם זאת, לא כולם רוצים לשלם עבור מוזיקה במיוחד כשיש פלטפורמה עם מוזיקה בחינם כמו YouTube.

מכיוון של- Android יש אפליקציית מוסיקה המאפשרת לכם לאחסן מוזיקה שהורדתם, הדרך הטובה ביותר תהיה לשלב את המוסיקה החינמית מאפליקציית YouTube, עם חווית האזנה יעילה על ידי הורדת שירים מ- YouTube ל- Android שלכם.

ללמוד כיצד להוריד מוזיקה מיוטיוב לטלפון שלכם יאפשר לכם להאזין לשירים האהובים עליך ב- YouTube מתי שתרצו, איפה שתרצו.

במאמר זה נסביר לכם על מספר שיטות עבור הורדות שירים לאנדרואיד – הורדת מוזיקה לאנדרואיד.

הערה: אסור להוריד תוכן המוגן בזכויות יוצרים מ- YouTube (ללא אישור הכרחי). לכן, אנו תמיד ממליצים לעמוד בתנאי השירות של YouTube.

הצהרת אחריות: זה עלול להיות מסוכן להוריד אפליקציות מחוץ לחנות Play מכיוון שהקוד עשוי להיות מסוכן. ייתכן שתעדיפו להוריד את קובץ ה- APK ממקור מורשה (האתר הרשמי, APKMirror.com) או להתקין אותו מחנות Play במקום.

הורדות שירים לאנדרואיד – שיטות מבוססות אינטרנט

מספר 1. FLVTO

מבלי להסתכן ולחשוף את מכשיר ה- Android שלכם לקבצי APK פוטנציאליים לתוכנות זדוניות, תוכלו לבקר ב- FLVTO.biz מהדפדפן שלכם.

על מנת להוריד מוזיקה מ- YouTube, עליכם לבקר באתר מבלי להתקין שום סוג של Adblocker (אחרת הוא לא יצליח להוריד את קבצי ה- MP3).

העתיקו את קישור YouTube שתרצולהוריד כקובץ MP3 והדביקו אותו בשדה המסופק. לחצו על "המר ל-" מבלי להגדיר אפשרויות זמינות אחרות.

זה ייקח כמה זמן, תלוי בעומס השרת ובקישוריות האינטרנט שלכם. לאחר סיום ההמרה, תקבלו אפשרות "הורד"

לחצו על "הורד" כדי להתחיל להוריד את המוסיקה מיוטיוב לאנדרואיד.

מספר 2. ממיר וידאו מקוון

עוד שיטה ללא סיכון להורדת מוזיקה מיוטיוב. עם זאת, זו שיטה עוצמתית בה אתם יכולים לשלוט יותר בהמרה מווידאו למוזיקה (קובץ MP3).

OnlineVideoConverter מאפשר לכם לשנות ידנית את איכות השמע להמרה (כמו 192 kbps, 256 kbps וכו '). כאן, אתם מקבלים כמה פורמטים של שמע להמרת וידאו. הפורמטים הנתמכים להמרת שמע – .aac, .ogg, .wma, .wav, .m4a, .flac.

בנוסף, תוכלו גם להגדיר את משך ההמרה של קובצי המוסיקה הנדרשים מיוטיוב.

אתם רק צריכים להקליד את כתובת האתר של YouTube (לשנות את ההגדרות אם תרצו) ואז ללחוץ על "התחל". כעת, לאחר תהליך ההמרה, לחצו על "הורד" או סרוק את קוד ה- QR כדי להתחיל להוריד את קובץ המוסיקה.

יישומי אנדרואיד

מספר 1. TubeMate

גוגל לא אוהבת להוריד תוכן מ- YouTube. לכן, לא תמצאו את TubeMate בחנות Play. עם זאת, זהו אחד ממורידי  YouTube המהימנים ביותר הזמינים עבור Android.

תוכלו להוריד את האפליקציה ישירות מהאתר הרשמי שלה או מ- APKMirror.

שלבים להורדת מוסיקה מיוטיוב לאנדרואיד באמצעות TubeMate

שלב 1: לאחר שתסיימו להוריד את קובץ ה- APK. עליכם לאפשר התקנה ממקורות לא ידועים. על מנת לעשות זאת פשוט נווטו דרך – הגדרות -> אבטחה -> מקורות לא ידועים ואז סמנו את האפשרות לאפשר התקנה של קובץ ה- APK שהורדתם.

שלב 2: התקינואת האפליקציה מקובץ ה- APK ואז הפעילו את היישום.

שלב 3: פשוט, הסכימו לתנאים כדי להתחיל.

שלב 4: חפשו את סרטון YouTube הרצוי ואז לחצו על כפתור החץ הירוק כדי לקבל את אפשרויות ההורדה.

שלב 5: מבין אפשרויות ההורדה הזמינות, לחצו על "אודיו (Mp3)" או על "שמע (M41, AAC)" כדי להתחיל להוריד את קובץ המוסיקה.

מספר 2. וידיאו

זוהי אפליקציה מרשימה נוספת להורדת מוסיקה מיוטיוב לאנדרואיד. אפשר לסמוך על זה מכיוון שתוכלו להשיג את קובץ ה- APK גם מהאתר הרשמי שלו או APKMirror.

שלבים להורדת מוסיקה מיוטיוב באמצעות Videoder

שלב 1: לפני התקנת האפליקציה מקובץ ה- APK, ודאו שהפעלתם התקנה ממקורות לא ידועים על ידי כניסה להגדרות.

שלב 2: הפעילו את האפליקציה וחפשו את הסרטון הרצוי. בחרו את הסרטון הרצוי.

שלב 3: בניגוד ל- YouTube, הסרטון לא יתחיל להתנגן אוטומטית. אבל זה יביא כמה קישורי הורדה לסרטון הספציפי הזה. גללו מטה כדי לראות "קישורי הורדת שמע"

שלב 4: בחרו את הקובץ הרצוי ואז תוכלו לבחור את מיקום ההורדה. כמו כן, תוכלו להאיץ את ההורדה על ידי הגדרת ידנית של מספר האשכולות. כעת לחצו על "התחל הורדה" כדי להתחיל.

מספר 3. Savefrom.net + Firefox

אם אתם משתמשים ב- Mozilla Firefox ל- Android, אתם יכולים להיעזר בתוסף כדי להוריד מוסיקה מיוטיוב למכשיר ה- Android שלכם.

זוהי השיטה החלופית הטובה ביותר למשתמשים העוסקים בהורדת אפליקציות מחוץ לחנות Play.

צעדים להורדת מוסיקה מיוטיוב באמצעות SaveFrom.net Helper

שלב 1: התקינו את Mozilla Firefox עבור Android (אם לא התקנתם אותו).

שלב 2: הורידו את תוסף העזר של SaveFrom.net מהאתר הרשמי.

שלב 3: באמצעות Mozilla Firefox עבור Android, חפשו את הסרטון דרך (m.youtube.com) או את הגרסה הניידת של YouTube. תוכלו לצפות בכפתור הורדה נוסף (סמל החץ).

שלב 4: לחצו על כפתור ההורדה כדי למצוא את אפשרויות ההורדה הזמינות. בחרו בתבנית קובץ המוסיקה המתאימה שיש להוריד.

סיכום

ניסינו לאסוף את השיטות הקלות ביותר שיעזרו לכם להוריד מוסיקה מיוטיוב באנדרואיד. ישנן מספר שיטות אחרות שתוכלו למצוא באינטרנט, אך לא ניתן לסמוך על כל השיטות הזמינות.

עכשיו אתם יודעים שאתם יכולים להתקין אפליקציות, לעבור לאתר או פשוט להוריד תוסף להורדת מוסיקה מיוטיוב לאנדרואיד. זה כל כך קל!