קבוצות וואטסאפ בדיחות

קבוצות וואטסאפ בדיחות

מחפשים קבוצות וואטסאפ בדיחות? ריכזנו עבורכם רשימה של כל הקבוצות המובילות ביותר.

הושקה בשנת 2009, WhatsApp היא אחת מאפליקציות הטקסט וההודעות הקוליות הפופולריות ביותר. זה בחינם לשימוש, ותוכלו לשלוח הודעות, לבצע שיחות קוליות ולארח צ'אט וידאו במכשירים שולחניים וניידים.

חלק ממה שהופך את האפליקציה הזו למושכת היא שהיא עובדת במערכות הפעלה שונות בטלפון ובמחשב, ועוזרת להעברת הודעות.ניתן גם להשתמש  ב- Wi-Fi והנתונים הסלולריים כדי לבצע שיחות אחד על אחד או שיחות קבוצתיות.

קבוצות וואטסאפ בדיחות

צחקוקיות בע"מ

קבוצה לכיף⁦??⁩⁦⁩?

בדיחות וסטטוסים ?

מדברים חופשי

פתגמים משפטים כול יום

?אהבת חינם היא בחינם?

?לאהוב ולשתף?

חפירות?&צחוקים?

דנה. וכרמית. ונאור

לחפור,לדבר,ולשתף בכייף ??

קבוצת סירטונים ברמה טובה

הדרך אל האושר

להכיר לדבר גיל 18 ומעלה

משפחת המשוגעים 1

משפטים ופתגמים ובדיחות???

Special units in action

הפתגם היומי 

הפתגם היומי 

הפתגם היומי 

הפתגם היומי 

הפתגם היומי 

הפתגם היומי 

המעריצים של אלירן דה-פז?

הפתגם היומי?

הרשת גועשת ? הומור

פרגונים באהבה 

?"סרטונים ששווים לראות?10

בדיחות נקיות בלבד !!

כל מה שמגניב היום⁦⁩⁦⁩⁦

חחחחחח

מתחזקים 

פדיחות

הכל מהכל לכאן

בחגוי הסלע 5

ארגון "בחגוי הסלע" 1

בחגוי הסלע 2

בחגוי הסלע 3

בחגוי הסלע 4

העולם האמיתי -קבוצת גברים

אם אתם רוצים לצחוק לספר בדיחות ולפעמים סתם לקשקש מוזמנים להכנס לשתף ובעיקר לצחוק להנות

ברוכים הבאים לממלכת הבדיחות והמימס

הסרטונים הכי מצחיקים בארץ 

בדיחות וסרטונים מעניינים בלי פורנו

סרטונים ויראלים

רק בדיחות וסרטונים 1

לצחוק המון זה בריא 2

לצחוק המון זה בריא 3

קישורים וצחוקים

*צחוק מהעבודה *

*צחוק מהעבודה *

*צחוק מהעבודה *

*צחוק מהעבודה *

קבוצות וואטסאפ נוספות לפי נושא

מדבקות

קבוצות וואטסאפ – יד 2, קניות וצרכנות

בעלי מקצוע

הורים, אמהות, אבות, נשים וטיפוח

כסף, עסקים, כלכלה, שיווק, אינטרנט

פרסום בחינם

סרטים וסדרות

תיירות

סטודנטים ולימודים

חיילים

גיימינג, משחקים

אוכל

רכב

דרושים

דת

בעלי חיים

ספורט

בריאות, כושר, מוטיבציה

טכנולוגיה

בני נוער

ספורט

חדשות

בילויים

אמנות, יצירה, עיצובים, צילום

מוזיקה

שונות

פוליטיקה

עוד קצת על WhatsApp  

שיחות בינלאומיות בחינם

WhatsApp משתמשת בחיבור הטלפון הסלולרי או ה- Wi-Fi שלכם כדי להקל על העברת הודעות ושיחות קוליות כמעט לכל אדם על פני כדור הארץ, לבד או בקבוצה, והיא נחמד במיוחד למשפחות ולקבוצות עבודה משותפות קטנות. האפליקציה מאפשרת לכם להתקשר ולשלוח ולקבל הודעות, מסמכים, תמונות וסרטונים. וואטסאפ היא לגמרי בחינם – ללא עמלות או מנויים – מכיוון שהיא משתמשת בחיבור 5G, 4G, 3G, 2G, EDGE או Wi-Fi בטלפון שלכם במקום בדקות הקול או בתכנית הטקסט של תוכנית הטלפון שלכם. אם אתם מחוברים באמצעות Wi-Fi,היא גם לא תנצל את תוכנית הנתונים שלכם. הפופולריות שלה נשמרת על ידי תמיכתה בשיחות חינם ברחבי העולם, גם אם האנשים ה

ווטסאפ היא אגנוסטית של פלטפורמה. אינכם צריכים להחזיק באותו מותג טלפון כמו מקבל השיחה שלכם או להיות בפלטפורמה ספציפית – האפליקציה עובדת עם מכשירי iPhone ו- Android ו- Mac או Windows מחשבים שולחניים או מחשבים ניידים, שבהם אתםה יכולים להשתמש כדי לשלוח ולקבל הודעות, אך לא להתקשר. כמו כל SMS אחר, אתם יכולים ליזום שיחה עם אדם פרטי או קבוצה ווידאו צ'אט עם עד שמונה אנשים. לגרסת iOS יש גם תמיכה בתוך האפליקציה להפעלת וידאו הן מאינסטגרם והן מפייסבוק. אתם יכולים גם לשתף את המיקום שלכם, לשדר את הסטטוס שלכם לאנשי הקשר שלכם, לשתף אנשי קשר, להגדיר טפטים והתראות בהתאמה אישית, להעביר היסטוריית צ'אט בדוא"ל, להשתמש במצלמה כדי לצלם תמונות וסרטונים מתוך האפליקציה, ולשדר בו זמנית הודעות למספר אנשי קשר. אתם תמיד מחוברים כך שלעולם לא תחמיצו הודעות, אך גם אם אתם מתגעגעים להתראות בזמן שהטלפון שלכם כבוי, האפליקציה שומרת הודעות אחרונות למועד פתיחת האפליקציה מחדש.

כמו iMessage לאייפון, ל- WhatsApp יש ממשק פשוט המציג את הצ'אטים שלכם בבועות טקסט עם חותמת זמן ומודיעה לכם כאשר הנמען שלכם צפה בטקסט שלכםך.

WhatsApp יכולה לזהות אנשים ברשימת אנשי הקשר שלכם שמשתמשים כרגע באפליקציה, כך שלעולם לא תצטרכו להוסיף אותם ידנית. אתם יכולים גם להזמין אנשים שאין להם וואטסאפ או ליצור קשר עם משתמשים אחרים שאתם מכירים, אך אינם ברשימת אנשי הקשר שלך. WhatsApp מאפשר לכם ליצור עבודה, חברים או קבוצות משפחתיות כדי לתקשר עם עד 256 משתתפים. האפליקציה גם מאפשרת לכם לשנות את הרקע ולשלוח את מיקום ה- GPS שלכם למפה אינטראקטיבית. באפשרותכם להקליד הודעת סטטוס עד 24 שעות או עד שתשנו אותה. ניתן לחסום אנשי קשר מתוך האפליקציה או לשלוח מידע של חבר למשתמש אחר בתוך האפליקציה.

ממשק Whatsapp

לאפליקציה פונקציית חיפוש המאפשרת לכם לחפש לפי מילת מפתח, קבוצה, שם איש קשר או מספר טלפון. אתם יכולים גם לחפש מילות מפתח בשיחה. WhatsApp פועלת יחד עם גוגל כך שתוכלו לשמור עותק של היסטוריית ההודעות שלכם ב- Google Drive או, אם אתם לא נמצאים בגוגל, בזיכרון הטלפון שלכם. אם תאבדו הודעות קריטיות, תוכלו להוריד מחדש את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש כדי למצוא את ההודעות שאבדו.

בטחון

ל- WhatsApp מספר תכונות אבטחה מתקדמות. יש לה הצפנה מקצה לקצה, ממש כמו iMessage ו- Signal של אפל. כל ההודעות הזורמות דרך הפלטפורמה מאובטחות כך שרק השולח והנמען יוכלו להציג אותן. פירוש הדבר ש- WhatsApp לא תצליח לקרוא את ההודעה שלך גם אם היא רוצה. האפליקציה לא שומרת את המידע האישי שלכם, ורק אנשים שאתם מאשרים כאנשי קשר יכולים לשלוח לכם הודעה. כמו במספר גדל והולך של שירותי אינטרנט כמו גוגל ופייסבוק, WhatsApp משתמשת באימות דו-גורמי, אשר מקליד קוד סיסמה שני שנשלח לטלפון שלכםבאמצעות הודעת טקסט כדי לגשת לחשבונכם. הודעות קבוצתיות עלולות להתנגש עם כמה הגדרות פרטיות, אולם אם חסמתם מישהו, הן עדיין יכולות להופיע בהודעה קבוצתית שאתם יכולים לראות.