טיפים לשידרוג חדר האמבטיה

טיפים לשידרוג חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הינו החלל האישי ביותר בביתכם. להלן מספר דרכים קטנות שיכולות לעשות הבדל גדול.

טיפים לשידרוג חדר האמבטיה

החלפת אביזרים שעבר זמנם

החלפת אביזרים מיושנים יכולים לתת לחדר האמבטיה שלכם מראה מעודכן. לכו על גימורים פופולריים כמו סאטן או ניקל מוברש שמשתלבים היטב עם רוב האריחים. לקבלת מראה קלאסי יותר, כרום הוא בחירה טובה. רק היזהרו מכתמי מים!

התקנת כיור נוסף

עבור חדרי אמבטיה משותפים, התקנת כיור נוסף יכולה להיות מהלך מבריק. ככלל, תצטרכו מינימום של 30 ס"מ עבור כל אחד מהכיורים.

עדכנו את התאורה

החליפו את גופי התאורה הפשוטים למשהו יותר מסוגנן ויותר פונקציונלי. ייצרו אפקט תאורה מרובד, כולל תקורה וכן התקינו דימר עבור צדדיות ושליטה נוספים.

שלבו אחסון מותאם אישית

שקלו כמה אחסון אתם צריכים בעת בחירת הארונות ואביזרי איחסון נוספים ואל תשכח את הנוחות של מגירות מרובות לשמירת קוסמטיקה ומוצרי טואלטיקה קרובים. אם החלל הוא קטן, לכו על סגנון אנכי עם מדפים רדודים או ארונות עליונים.

הוסיפו צבעים נייטרלים

שמרו על פלטת צבעים קלים וניטרליים בחדר האמבטיה למראה נקי ורענן. צבעים ניטראליים מעניקים לחלל תחושה אוורירית ומה גם שהם משתלבים היטב עם צבעי פופ לניגוד.

שדרגו את האמבט

אם יש לכם אמבטיה,אתם יכולים להפוך אותה ליעד חלומי על ידי שילוב סטיילינג עם מוצרי האמבטיה והאביזרים האהובים עליכם.  שימרועל המגבות, סבונים ארומטיים ומלחי אמבטיה בהישג יד. הוסיפו צמחים וכלים מענייניים לתוך התערובת עבור מראה מעוצב וייחודי.

הוסיפו מקלחון

אם חדר האמבטיה שלכם הינו קטן, שיקלו להחליף את האמבט עם מקלחון מרווח. לתוכו תוכלו להוסיף מדפים מובנים, נישות איחסון ואף ספסלים לנוחות מירבית.

התקנינו אריחים חדשים

בין אם זה על הרצפה או על חלל הקיר, שיקלו בחוכמה אילו אריחים אתם רוצים להתקין. אריחים עם עיצובים קלאסיים ו/או צבעים ניטרליים יכולים להתאים לכל סגנון עיצובי שתיבחרו, בין אם בפרוייקט העיצוב הנוכחי או אף לפקרוייקט נוסף בעתיד.  זכרו כי אריחים גדולים יכולים לעזור לחדר קטן להיראות מרווח יותר, והתקנה אלכסונית יכולה לעזור לחדר צר להיראות רחב. למידע נוסף בקרו ב- http://www.kodan.co.il/