טיפים לקניית מזגן

טיפים לקניית מזגן

טיפים לקניית מזגן

אם אתם חושבים לקנות מזגן אולי תופתעו לדעת שזו לא משימה פשוטה בכלל. כיום יש סוגים רבים של מזגנים והבחירה קשה וכמעט בלתי אפשרית. החלטנו להרים את הכפפה ולעזור לכם באמצעות טיפים לקניית מזגן. אנחנו בטוחים שאחרי שתקראו את הטיפים הבחירה תהיה קלה יותר, אז למה אתם מחכים? המשיכו לקרוא. למידע נוסף בקרו ב- נתי ליפמן.

טיפ ראשון – התאימו את המזגן לגודל הבית

הטיפ הראשון במסגרת טיפים לקניית מזגן הוא אולי נדוש אבל הכרחי – המזגן צריך להיות מותאם לגודל הבית. למשל, לחדרים קטנים ובינוניים מתאים מזגן עילי ואילו לחללים גדולים מתאים מזגן מיני מרכזי. עם זאת, יש לזכור שבחירה במזגן מיני מרכזי מצריכה לרוב את הנמכת התקרה עבור תעלות המיזוג.

טיפ שני – התאימו את המזגן לתכונות האישיות שלכם

אולי תופתעו לדעת אבל כיום ניתן להתאים את המזגן לתכונות האישיות שלכם, למשל כיום ניתן לשלוט על המזגן לא רק באמצעות שלט רחוק, אלא גם באמצעים טכנולוגיים נוספים כמו סמארטפון. כך תוכלו להדליק את המזגן מראש ולהבטיח שאתם מגיעים לבית בטמפרטורה הרצויה, לכבות את המזגן במידה ושכחתם לעשות זאת עוד בבית ועוד.

טיפ שלישי – התאימו את המזגן לצריכת האנרגיה הרצויה

אתם לא צריכים לקרוא טיפים לקניית מזגן כדי לדעת שמדובר במוצר זולל חשמל, אבל בטח תשמחו לדעת שניתן להקטין מראש את חשבון החשמל עוד בזמן הקנייה. פשוט רכשו מזגן בעל דירוג יעילות ומקדם יעילות כמה שיותר גבוהים, כלומר מזגן שכולל דירוג אנרגטי שמסומן באותיות A עד G עם עדיפות לאות A או B.

אנחנו ממליצים לרכוש גם מזגן שכולל אופציה של מצב שינה, כלומר אופציה שבה יורדת טמפרטורת המזגן בהדרגה עד לכבויו. אולי זה נשמע קטנוני אבל יש לזה משמעות כלכלית רבה מסיבה אחת – חסכון בחשמל יכול לבוא לידי בטוי במאות ובאלפי שקלים לשנה.

לסיכום

אמנם הצגנו בפניכם רק 3 טיפים לקניית מזגן, אבל אנחנו חושבים שאלו הטיפים החשובים ביותר. כמובן שישנם טיפים נוספים כמו מחיר, רעש, אחריות ועלויות התקנה אבל אנחנו חושבים שהם מובנים מאליהם.