התקלות הנפוצות ביותר במערכות מיזוג אוויר

התקלות הנפוצות ביותר במערכות מיזוג אוויר

התקלות הנפוצות ביותר במערכות מיזוג אוויר

תקלות במזגנים

אמנם קיימות סיבות רבות מדוע המזגן שלכם לא פועל כראוי וביעילות, אך יש מספר סיבות שהינן נפוצות למדי.  להלן הסיבות השכיחות ביותר   שעלולות לגרום למערכת מיזוג האוויר שלכם להתקלקל.לפני שהינכם מזמינים שירות טכנאי מזגנים בחיפה מומלץ ביותר שתעיינו ברשימה זו.

חיווט לקוי

חוטי חשמל לקויים הינם מאוד מאוד מסוכנים ויכולים למנוע מהמערכת לקבל את הכוח שהיא זקוקה לו לתיפעול יעיל.

התרמוסטט נמצא במצב לא נכון

אם יש לכם תרמוסטט לתכנות, הקפידו לתכנת אותו כך  שהטמפרטורה תהיה נוחה כאשר אתם בבית ומעט גבוה יותר כאשר אינכם נמצאים.

יחידות חלון, כמובן, לא מציעות את אותה השליטה על כל הבית כמו  מערכת מרכזית. אם אתם תלויים ביחידת חלון אחת כדי לקרר שטח גדול תצטרכו להתנסות עם הגדרת הטרמוסטט כך שהטמפרטורה תשתנה בהתאם למקום שבו אתה נמצאים בחדר.

קירור נמוך

קירור הוא הכימיקל שמקרר את האוויר בתוך מערכת מיזוג האוויר. רמות נמוכות של קירור יכולות לרמוז על דליפה או בעיה במערכת הקירור.

מאוורר בחוץ לא עובד

המאוורר החיצוני אחראי על העברת החום מן הבית שלכם אל האוויר בחוץ. אם המאוורר ביחידה החיצונית אינו פועל כהלכה, העברת החום הנכונה אינה יכולה להתקיים, ומדחס המזגן עלול להתחמם יתר על המידה ולעבור את עומס הבטיחות. גרוע מכך, הוא עלול לגרום לנזק פנימי במדחס.

יחידה חיצונית לא פונקציונלית

זה בדרך כלל מצביע על חוסר כוח, בעיות מגע או אפילו תרמוסטט פגום.

הסליל קפוא

סליל קפוא לעתים קרובות מציין בעיה עם זרימת האוויר, כגון הגבלות שנגרמו על ידי מסננן אוויר מזוהם או חסימה בצינור שמונעת מהאוויר לחזור.

מסנן  מלוכלך

מסנן סתום מגביל את זרימת האוויר דרך היחידה ומפחית משמעותית את היכולת שלה לקרר כהלכה. יש לנקות את מסנן המזגן לפחות פעם בחודש, במיוחד אם המערכת פועלת כל הזמן או שיש לכם חיות מחמד.

הדרך היעילה והמומלצת ביותר למניעת בעיות מסוג זה היא לבצע תחזוקה שוטפת אחת לכמה חודשים. בעיות כדוגמת  חיווט פגום, בעיות קירור ובעיות בזרימת האוויר ניתנות לגילוי במהלך תח