מכונת תפירה מומלצת

מכונת תפירה מומלצת

מכונת תפירה מומלצת – המדריך המלא

מחפשים מכונת תפירה מומלצת? האם אתם זקוקים להדרכה ברכישת מכונת תפירה? אולי התחלתם לאחרונה לתפור במכונה שאולה ורוצים לקנות את מכונת התפירה הראשונה שלכם. אולי אתם רוצים לשדרג את המכונה הנוכחית שלכם למשהו שיעזור לכם להרחיב את התפירה שלכם.

קניית מכונה התפירה המתאימה יכולה להיות מכריעה מכיוון שגם למכונות זולות יש תכונות שאולי אינכם מבינים. חשוב מכך, אתם באמת צריכים לשקול את מה שאולי אינכם זקוקים לו היום, אך ייתכן שתרצו בהמשך הדרך. עם כל כך הרבה מותגים, טווחי מחירים, תכונות ותפרים, קשה לדעת מאיפה להתחיל.

טיפים לרכישת מכונת תפירה

להבהרה, להלן שלושה הבדלים פיזיים עיקריים המגדירים סוגי מכונות תפירה ביתיות:

  • פעולה: ממוחשבת או מכנית
  • העמסת סליל: העמסה למעלה או העמסה קדמית
  • רוחב תפר מרבי: 5 מ"מ, 7 מ"מ או 9 מ"מ

ממוחשבת או מכנית

מודלים מכניים נוטים להכיל יותר חלקי מתכת, אם כי בדרך כלל בסיסיים בעיצוב ובפונקציונליות.

דגמים ממוחשבים מגיעים במגוון גדול בעיצוב, בפונקציונליות ובמחיר. הם נוטים להיות חלקים ושקטים יותר, וזה מרגיש שונה "לנהוג" בהשוואה לזה מכני.ההבדל הוא כמו לנהוג במכונית אוטומטית או במכונית ידנית – יש אנשים שמעדיפים אחד על השני. סוג אחד אינו בהכרח עדיף על השני.

נקודות למחשבה:

משקל: האם אתם תופרים במקום אחד? או שאתה מתכננים לקחת איתכם את המכונה לשיעורים? אם יש יותר חלקי מתכת יכול להיות שהמכונה כבדה יותר.

רעש: האם אתם צריכים לתפור בשקט? אם כן, שקלו דגם ממוחשב, ואולי השתמשו במזרן מתחת למכונה לספיגת קול ותנועות.

העמסה למעלה או העמסה קדמית

לא להתבלבל עם מכונות כביסה, 🙂 בסדר?

למכונת הטעינה העליונה יש סיסה "נפתחת", שם הסיסה נכנסת מלמעלה, ישירות מתחת למחט ולרגל הלחץ שלכם. המכסה בדרך כלל שקוף כך שתוכלו לראות את הסיסה.

סוג זה של מנגנון נקרא "הוק סיבובי אופקי", כאשר הסיסה מונעת על ידי המכונה כדי להסתובב בתנועות מעגל מלאות. אופקי מתייחס למצב הסליל – הוא יושב אופקית במכונה שלכם ופונה כלפי מעלה.

למכונת תפירה עם טעינה הקדמית יש מקום אחר לסיבית שלכם. הוא מוסתר מאחורי תיבת האחסון, בתוך דלת. אינכם יכולים לראות את הסיסה כלל לפני שתפתחו את הדלת – ואז תראו נרתיק סליל מתכת, הניתן להסרה. מכניסים את הסיסה המלאה בתוך מארז המתכת הזה ואז מחזירים את כל העניין למכונה. סוג זה של מנגנון נקרא "וו הנדנד אנכי", שם הסיסה עוברת מצד לצד במקום השלמת מעגל. הסיסה נשארת אנכית בתוך מארז הסיסה.

נקודות למחשבה

רמת קלות: אם מעולם לא נגעתם בכלל במכונת תפירה, אולי העומס העליון קל יותר.

מטרה: מה אתם מתכוונים לתפור? אם אתה מתכוונים להשתמש בחוטים יוצאי דופן בסלילים (כגון התכווצות, בה תזדקקו לחוט סליל אלסטי) אז בחרו עומס קדמי מכיוון שאתם יכולים לכוונן את המתח בסליל. רוב האנשים לעולם אינם צריכים לדאוג לכך.

רוחב תפר מרבי

באופן כללי, לרוב המכונות לטווח בינוני יש רוחב מקסימלי של 7 מ"מ, וזה אומר שתוכלו למצוא בקלות אביזרים וכפות רגליים שמתאימות לכך.

לרוב המכונות הבסיסיות (הזולות יותר) יש רוחב מקסימלי של 5 מ"מ, וזה יכול להיות מסובך למצוא את האביזרים והרגליים המתאימים.

מה עם 9 מ"מ? מודלים אלה נוטים להיות מכונות חלומות מהודרות ויקרות. כמתחילים, כנראה שלא כדאי שתבחרו באלו.

נקודות למחשבה

הכללה: עם איזה סוג של רגליים מגיעה המכונה? ייתכן שתקבלו תמורה טובה יותר למכונה שמגיעה עם יותר רגלי לחץ, גם אם היא עולה קצת יותר. פונקציונליות: באיזו תדירות היית צריך לעשות חורי כפתורים? מכונות 5 מ"מ נוטות להיות בעלות יכולת כפתור ידנית בסיסית בת 4 שלבים. שקלו מכונה שעושה חורי כפתור אוטומטיים של שלב אחד אם אתם מתכוונים להכין הרבה חולצות!

עניין מיוחד: אם אתם מתכוונים לעשות טלאים, או לתפור שמלות ערב / כלה / קוטור, אז מומלץ שתבחרו במכונה בגודל 7 מ"מ לקבלת צדדיות רבה יותר.

סוגי מכונות תפירה

התאימו את מכונת התפירה שלכם לתקציב, לכישורים ולסוג מלאכת התפירה שהכי מעניינת אתכם.

מכנית

מכונת תפירה זו משתמשת בכפתורים ובמחוגי היד שנשלטים ידנית כדי לבצע התאמות לתפר הישר, למיקום מברג המחט ולהזנת הבגד או הבד.

תכונות

  • מגוון תפרים קטן יותר
  • דגמים יוקרתיים כוללים כמה תפרים דקורטיביים
  • אפשרות הכי פחות יקרה
  • הכי טוב למתחילים שלומדים לתפור
  • תחזוקה נמוכה יותר

פחות השחלות ואוטומציה של כף הרגל יכולים להועיל למתחילים. לראות כיצד התאמות קטנות משפיעות על אורך ורוחב התפרים ועשיית הרבה מהתחזוקה בבית מובילה להבנה טובה יותר של המכונה ושל תהליך התפירה הכללי.

אלקטרונית / ממוחשבת

מכונות תפירה אלקטרוניות וממוחשבות מציעות דיוק רב יותר ממכונות מכניות, יחד עם מגוון רחב של תפרים דקורטיביים. במכונות אלקטרוניות יש בדרך כלל מברג מחט אוטומטי ומסך LCD המאפשר לכם לראות את ההתאמות שאתם מבצעים, בעוד שדגמים ממוחשבים רבים מסוגלים ליצור עיצובי רקמה. העלייה במהירות, ביעילות וביכולות המורחבות כרוכה בעלות גבוהה יותר.

תכונות

  • מגוון רחב של תפרים, במיוחד דפוסי תפרים דקורטיביים וסגנונות חורי כפתור
  • יקרות יותר ואיכותיות יותר
  • בחירה טובה יותר עבור חייטים ובעלי מלאכה רציניים יותר
  • רוב התחזוקה השוטפת צריכה להיעשות באופן מקצועי
  • ישנם מספר סוגים של מכונות המוקדשים לסוגי תפירה ספציפיים יותר. בדרך כלל מדובר בדגמים כבדים שיכולים לשמש כמכונות בגד ייעודיות לתפירה תעשייתית.

רקמה

סוגים אלה של מכונות תפירה הם הטובים ביותר ליצירת רקמות דקורטיביות, דוגמאות ועיצובים על משטחי בד.

אוברלוק

סוגים אלה של מכונות תפירה פועלות בצורה הטובה ביותר על סריגי כותנה. מכונת תפירה זו משולבת, תופרת ומסיימת קצוות בו זמנית באמצעות חותכים.

טלאים

מכונות תפירה אלה בנויות לתפור בשכבות מרובות כמו אלה שנמצאות על שמיכה. זו מכונת התפירה הטובה ביותר לתפירה קלה ולעתים קרובות מגיעה עם מאריך לניהול פרויקטים גדולים יותר.

תכונות חיוניות

בכל מחיר, מכונת תפירה טובה צריכה להכיל כמה תכונות בסיסיות המסייעות לייצר פרויקטים איכותיים ביותר.

כפתור אחד: יוצר חור כפתור בצעד אחד – המשתמש מציין גודל וצורה ותפרים במכונה באופן אוטומטי.

סליל עם עומס עליון: החלפת חוט בקלות מבלי לפרק מעטפת שלמה – חפשו גם כיסוי סליל שקוף.

הרמת חוט-סליל: מעלה חוט-סליל לפני השטח מבלי להניח אצבעות מתחת לכף הרגל.

זרוע חופשית: מאפשר לתפור חלקים צרים ועגולים כמו שרוולים, צווארונים ומכפלות מכנסיים.

מחט מובנה: חוסך זמן על ידי הנחת חוט באופן אוטומטי.

עיצוב קל משקל: מונע נזק מקרי על ידי קלות נשיאה ותמרון.

מכונת תפירה מומלצת –  הבחירה שלנו

מכונת תפירה Brother XM2701
מכונת תפירה מומלצת הטובה ביותר בסך הכל: מכונת תפירה Brother XM2701

מכונת תפירה קלה לשימוש עם הפונקציות המתקדמות, בדקו את מכונת התפירה XM2701 של Brother. עם 27 תפרים, 63 פונקציות ומתח מחט מובנה, מכונת התפירה הזו אידיאלית הן עבור מתחילים ומתקדמים. חלק מהפונקציות הבולטות יותר כוללות מכפלת עיוורת, רוכסנים, זיג-זג, תפירה דקורטיבית, טלאים ותכונת כפתור אוטומטית.

מכונת תפירה ידידותית למשתמש זו כוללת סליל מערכת מתפתלת אוטומטית, רגלי תפירה להחלפה מהירה ונורת LED בהירה שתעזור לכם לראות את עבודתכם. מתחילים צריכים להיות מסוגלים לצלול מיד לאחר עיון במדריך למשתמש או צפייה ב- DVD ההוראה הכלול. Brother XM2701 מגיעה גם עם אחריות מוגבלת ל -25 שנה עם תמיכה טכנית בחינם לכל חיי המוצר.

מכונת תפירה מיני Varmax

 

מכונת תפירה מומלצת לתקציב מועט: מכונת תפירה מיני Varmax עם שולחן הארכה

אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב, אנו ממליצים על מכונת התפירה מיני Varmax. גודלה הקומפקטי חוסך מקום ומאפשר לכם להשתמש בה בדרכים או בכל מקום בבית. אך אל תתנו לגודל הקטן להטעות אתכם – מכונת תפירה מתקדמת זו כוללת פונקציונליות מרשימה. חוטים כפולים חוסכים לכם זמן מכיוון שאינכם צריכים לקשור את התפרים שלכם, ושליטה במהירות כפולה מספקת פעולה בטוחה וחזקה.

ה- Varmax Mini מגיעה עם שולחן הרחבה ניכר, המסייע לשמור על המכונה ומאפשר לכם להתמודד עם פרויקטים גדולים. חריץ חפתים מיוחד עובד בצורה מושלמת לתפירת מכנסיים וחולצות, בעוד שתאורה מובנית מקלה לראות על מה אתם עובדים. מכונת תפירה משתלמת זו נהדרת למתאמנים מתחילים ומתקדמים. מלבד בגדים, אתם יכולים להשתמש בהם לייצור שקיות, סינרים, מסכות פנים, מפיות, פלייסמטים  ועוד.

מכונת תפירה מומלצת Husqvarna Viking Jade 20

 

מכונת תפירה מומלצת הכי מפנקת: מכונת תפירה Husqvarna Viking Jade 20

האם אתם מוכנים לשלם  קצת יותר על מכונת התפירה המושלמת? אם כן, אנו מציעים את Husqvarna Viking Jade 20. מכונת התפירה המודרנית הזו כוללת למעלה מ -80 תפרים ושבע כפות רגליים נפתחות, כולל רגל כפתור אחת. כדי להבין איזו רגל אתם זקוקים, פשוט לחצו על כפתור בצד, והמכונה החכמה תמליץ על אחת כזו בתצוגת ה- LED שלה.

בהשוואה למכונות אחרות בנקודת מחיר זו, שטח התפירה גדול במיוחד. ליד המחט נמצא אזור תפירה של כמעט 8 אינץ', המאפשר לכם ליצור בקלות בגדים, שמיכות, וילונות, כבלים, מפות או פריטים גדולים אחרים. עם בקרת מהירות קלה לשימוש, תוכלו להתאים את המהירות ללא מאמץ לרמה המועדפת עליכם. הוויקינג ג'ייד 20 הוא מוצר אופנתי בעיצוב מלוטש. תא האביזרים המובנה שלו גדול מספיק כדי להתאים לכל התוספים הכלולים, כולל דוושת הרגל, כך שהאחסון הוא קל.

מכונת תפירה מומלצת Singer 2277 Tradition Essential

מכונת תפירה מומלצת הטובה ביותר למתחילים: מכונת תפירה Singer 2277 Tradition Essential

למתחילים כדאי לבחור במכונה פשוטה יותר כמו הסינגר 2277. יש בה את כל התפרים הבסיסיים בתוספת אפשרויות דקורטיביות, המאפשרות לתפור מגוון רחב של פריטים. תפרים מוצגים על גבי חיוג התבנית, ותוכלו לעבור בקלות בין הבחירות לפי הצורך. לאחר בחירת התפר שלכם, התאימו את  הרוחב והאורך באמצעות החוגה למעלה, ואתם מוכנים לצאת לדרך.

למכונת התפירה הזו יש גם תפרים נמתחים, כלומר היא תואמת לבדים שונים, כמו סריגים נמתחים, ג'ינס, מצעים וחומרים שקופים. פונקציית הכפתור המובנית מאפשרת ליצור חורי כפתורים בשלב פשוט אחד. עם 97 יישומי תפר, מכונת תפירה ידידותית למשתמש זו מתאימה לכל רמות המיומנות.

מכונת תפירה מומלצת ​​Heureux.jpg

מכונת תפירה מומלצת הטובה ביותר עבור משתמשים מתקדמים: מכונת תפירה של ​​Heureux

אם אתה מנוסים במכונת תפירה ורוצים משהו מתקדם, בדקו  את מכונת התפירה של ​​Heureux הכוללת הרבה יותר תפרים ותכונות מאשר לאחרים מסוגה. עם 200 תפרים מובנים, אתם יכולים ליצור כמעט כל דבר שתרצו – החל מדפוסים דקורטיביים ורקמה וכלה בשמיכת טלאים, אותיות וחורי כפתורים. דפדפו בין כל התפרים באמצעות הלחצנים, וראו איזה מהם בחרתם במסך LCD.

במכונת התפירה הזו יש גם מברג מחטים אוטומטי וסיסה עמידה לחסימה, מה שחוסך לכם המון תסכול. בעוד שהיא שוקלת רק 12 קילו, אתם יכול להסתמך על העיצוב הכבד שלה במשך שנים רבות. למכונת התפירה של Heureux יש מנוע חזק ומהירות תפירה של 700 סל"ד. זה מושלם לתיקון חורים, לבניית בגדים וליצירת כל סוגי הטקסטיל. ניתן לאחסן את כל האביזרים במגש המובנה, ומכסה האבק הכלול מגן על המכונה בזמן שאינה בשימוש.