טיפים לבחירת אלומיניום

טיפים לבחירת אלומיניום

טיפים לבחירת אלומיניוםבחירה נכונה של ספק אלומיניום היא משימה מורכבת וחשובה וטעות בבחירה זו עלול לעלות לכם כסף.ההוצאה על אלומיניום בבניית בית פרטי הינה ההוצאה השניה בגודלה, כשלמעשה רק עלותו של בניית השלד גבוהה ממנה. סגירתם של הפתחים בביתכם עם דלתות וחלונות הינה תהליך בעל אספקטים רבים, אשר מחייב את התייחסותכם למספר אספקטים: עמידות, עיצוב ואטימה. בחירה מושכלת של ספק אלומיניום תאפשר לכם עיצוב יפה לבית, מוצר לשנים ארוכות וניהול נכון של תקציב הבניה כולו.

עץ וברזל מחייבים תחזוקה יקרה והם מתאימים פחות לתרבות הדיור בישראל. לחילופין, דלתות וחלונות מאלומיניום מהווים את הפתרון השכיח והאולטימטיבי לסגירתם של פתחים. האלומיניום לא מחייב תחזוקה, מאפשר מספר סוגים של סגירת המפתח, עיצובים מרהיבים וצביעה שלא מאבדת את איכותה לאורך שנים רבות. בעבר, היו קיימות מגבלות עיצוביות עקב הרכות של אלומיניום לעומת הברזל- כל מי שביקש פרופיל בלגי (דק במיוחד ) היה חייב לבחור בברזל שדורש תחזוקה רבה למניעה של חלודה וגם בעל מגבלות של סוגי פתיחה ואיטום.

סוגיי פרופיל מאלומיניום :

• אלומיניום סטנדרטי – משמשים כפתרון זול יחסית ופשוט לסגירת פתחים שלא דורשים עיצוב מיוחד. למעט המגבלות העיצוביות, אלומיניום סטנדרטי מציע את כל יתרונותיו של האלומיניום.
• פרופיל בלגי – בעל ביקוש במיוחד בבתים בסגנון כפרי. הפרופיל הבלגי מגיע עם בידוד תרמי ואקוסטי, רמת איטום גבוהה, רמת עמידות, גימור מרהיב ואיכות גבוהה ומדויקת.
• בלגי עבה – פרופיל זה מקנה לבית מראה מעט מחוספס כולל בידוד ועמידות מושלמים.
• תריסים – תריסים מאלומיניום משתלבים היטב בעיצוב עכשווי ומודרני. התריסים יכולים להיות עם או ללא בקרה חכמה וכן ממונעים או ידניים.
• תריסים במראה עץ – תריסים אשר עשויים מאלומיניום שמדמים תריסים של עץ הנפתחים כלפי חוץ.

בחירת הספק המתאים

בחירת פרופילי האלומיניום המתאימים לכם וכל האלמנטים המשלימים מהווים רק את השלב הראשון. השלב הבא בתהליך הוא בחירת ספק החלונות והדלתות. עליכם לוודא כי הספק שאתם מתעדים לשכור ישתמש בפרופילים בצורה איכותית ומקצועית ותוך הקפדה על כל פרט ופרט.
על מנת להגיע לתוצאה האיכותית ביותר, על יצרן האלומיניום לתרגם את התכניות האדריכליות לתכניות עבודה ולייצר לכם בהתאמה את האלומיניום. היצרנים המקצועיים לא ייתפשרו ויכינו לכם תכניות אלומיניום ממוחשבות וימתינו לאישור הסופי של האדריכל כדי למזער אי התאמות של הפתרון העיצובי והפונקציונלי שנקבע.