הורדת סרטים מיוטיוב

הורדת סרטים מיוטיוב

הורדת סרטים מיוטיוב

הורדת סרטים מיוטיוב היא קלה, ויש הרבה סיבות לנסות. לדוגמה זה מאפשר לכם לצפות בהם ללא חיבור לאינטרנט, וזה אידיאלי לשעשע את עצמכם במטוסים, רכבות וטיולים למקומות ללא גישה אמינה לאינטרנט סלולרי.

הורדת סרטים מיוטיוב היא נהדרת גם אם יש לכם תוכנית ניידת עם קצבת נתונים מוגבלת. אתם יכולים להוריד אותם לטלפון שלכם ולראות אותם בתנועה מבלי להסתכן מלעבור את הקצאת הנתונים שלכם.

בשנים האחרונות, הורדת סרטים מיוטיוב הינה פופולרית יותר ויותר. הורדות שירים מיוטיוב נמצאים כיום בכל רחבי האינטרנט כיוון שיוטיוב הוא ללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר בו ניתן ליהנות מסרטונים ומוסיקה.

הורדת שירים מיוטיוב מתאפשרת במספר פורמטים כמו MP4 MP3 וכן שאר פורמטים הנוספים.

זאת ועוד, שירותים שונים על גבי רשת האינטרנט מציעים גם הורדה מיוטיוב של סרטונים.

אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שירות להורדת שירים וסרטונים מיוטיוב? המשיכו לקרוא.

קצת על יוטיוב, למי שמתעניין…

YouTube הוא שירות שיתוף וידאו בו משתמשים יכולים לצפות, לעשות לייק, לשתף, להגיב ולהעלות סרטונים משלהם. ניתן לגשת לשירות הווידיאו במחשבים אישיים, מחשבים ניידים, טאבלטים ובטלפונים ניידים. יוטיוב נקנתה על ידי גוגל בשנת 2006, והינה מדורגת כאחד השירותים הפופולאריים ביותר ברחבי הרשת.
מעל 400 שעות צילומים מועלים ליוטיוב בכל דקה עם מגוון עצום.

מהן הפונקציות העיקריות של YouTube?

  • משתמשים יכולים לחפש ולצפות בסרטונים
  • משתמשים יכולים ליצור ערוץ YouTube אישי
  • ניתן להעלות סרטונים לערוץ שלכם
  • לעשות לייק / להגיב / לשתף סרטוני YouTube אחרים
  • משתמשים יכולים להירשם / לעקוב אחר ערוצי YouTube ומשתמשים אחרים
  •  ליצור פלייליסטים כדי לארגן סרטונים וסרטונים קבוצתיים יחד

האם הורדת סרטוני יוטיוב היא חוקית?

השימוש באפליקציות של צד שלישי להורדת סרטוני יוטיוב מנוגדת לתנאי השירות של יוטיוב – הקובעים כי אתם יכולים לצפות בסרטונים רק ישירות מהשרתים שלה. הורדת סרטוני YouTube גם פותחת בפניכם הפרה של זכויות יוצרים, אלא אם כן יש לכם הרשאה מבעל זכויות היוצרים, זה נחלת הכלל או שאתם הבעלים של הסרטון בעצמכם.

וכל זאת בחינם

בעוד שישנם שירותים רבים באינטרנט אשר יציעו לכם הורדת סרטונים מיוטיוב לפורמט המתאים אל המחשב, תמורת סכום אשר יגבה ממכם בטרם השימוש בשירות, אנו מציעים שירות הורדת סרטונים מיוטיוב באיכות גבוהה לגמרי בחינם.

זה אומר שאין שום דמי מנוי חודשיים, אין כל התחייבות לזמן ההתקשרות, ואין כמובן שום תשלום חד פעמי עבור שימוש בשירות.

 

אפשרות להוריד גם סרטונים וגם שירים מיוטיוב

חלק מן השירותים הרבים המוצעים ברשת יאפשרו לכם להוריד אך ורק שירים מיוטיוב למחשב, אך אצלנו אתם יכולים לבחור את הפורמט שרצוי לכם: הורדת שיר מיוטיוב או הורדת סרט או סרטון מיוטיוב.

באופן זה, אם ברצונכם ליהנות רק מפס הקול של קליפ ביוטיוב אתם יכולים לבחור בפורמט אודיו, ולחילופין,אם ברצונכם לצפות בסרט שכולל ויזואל בנוסף לאודיו, תוכלו לבחור את פורמט הוידאו המתאים.

אז איך מורידים שירים וסרטונים מיוטיוב?

בכדי לבצע הורדת שירים בחינם מיוטיוב, או הורדת סרטון מיוטיוב בחינם מן השירות, כל שעליכם לעשות הוא להדביק בשורת השדה המתאים את כתובת הסרטון מיוטיוב, או את שם היצירה (במידה והינכם מעוניינים לבצע חיפוש מקדים ביוטיוב עצמה).

לאחר מכן, תוכלו לבחור בפורמט mp3 אם אתם מעוניינים בהורדה של שירים מיוטיוב או לבחור בפורמט mp4 במקרה שמדובר בהורדת סרטון מיוטיוב.

 

לסיכום – איך להוריד סרטון מיוטיוב

הורדת שירים וסרטונים מיוטיוב מעולם לא הייתה קלה יותר. כל שעליכם לדעת בכדי לעשות זאת הוא את שם הסרטון או השיר או את כתובת ה – url של הסרטון הרלוונטי מתוך יוטיוב.

שאלות נפוצות:

כמה עולה להוריד שירים מיוטיוב?

אנו מציעים שירות הורדה של שירים וסרטונים מ-YouTube לגמרי בחינם.

האם באמצעות השירות אוכל להוריד גם סרטונים?

בהחלט.באמצעות השירות שלנו תוכלו להוריד שירים וסרטונים מיוטיוב כרצונכם.

רוצים לדעת על אופציות נוספות להורדת שירים וסרטונים מיוטיוב?

הצוות שלנו מצא שתי שיטות נוספות  עבור הורדת סרטונים מיוטיוב באיכות גבוהה חשוב גם לדעת שחלק מאתרי הורדת סרטונים מיוטיוב למחשב עשויים להכיל תוכנות זדוניות ו / או להשתמש בשיטות הרווחת כסף כמו הצפנה. אמנם אנו עושים כמיטב יכולתנו להמליץ על שירותים בטוחים שאינם עוסקים בפעילויות כאלה, אך אם אתם שמים לב שהמחשב פועל יותר או קשה מהרגיל במהלך ביקורים באתרים אלה, עליכם לוודא שלא תישארו בהם זמן ארוך מהנדרש. ואם בחרתם להוריד תוכנת הורדת סרטים מיוטיוב, ודאו ששירות האנטי-וירוס שלכםיסרוק את התוכנה לאיומים לפני ההתקנה או השימוש בה.

שיטת שולחן עבודה: 4K YouTube ל- MP3

 

אמנם לא תרצו להוריד אפליקציה אחרת, אך שימוש באפליקציה מותקנת נוטה להיות בטוח ואמין יותר בכל הנוגע להורדה של סרטונים ושירים מיוטיוב. העובדה היא שרוב אתרי הורדת סרטון מיוטיוב , אפילו כאלה שנראים בטוחים בהתחלה, עשויים בסופו של דבר להיות קשורים להאקרים ותוכנות זדוניות, ולכן עדיף להשתמש בתוכנות ייעודיות על שולחן העבודה לצרכי הורדת סרטונים ושירים מ-YouTube. עם זאת, גם כשאתם מורידים תוכנה, עליכם תמיד לנקוט משנה זהירות לפני התקנתה על ידי הקפדה על סריקה באמצעות תוכנת האנטי-וירוס המהימנה שלכם (אם אין לכם כזו, חשוב ביותר שתתקינו אחת שכזו) .

אבל הורדה והתקנה של אפליקציה חדשה לא צריכה להיות מאבק. למעשה, אפליקציית YouTube ל- MP3 הייעודית של 4K Download כוללת התקנה קלה וידידותית למשתמש שמתחרה ברוב שירותי ההורדה המקוונים ברשת. היא גם זמינה למספר מערכות הפעלה, כולל Windows, MacOS (10.13 ואילך) ואובונטו. 4K ל- YouTube ל- MP3 זמין גם להורדה ושימוש בחינם. ניתן גם לשדרג לגרסת פרימיום הכוללת תכונות כמו "רצועות שמע ללא הגבלה לכל רשימת השמעה" וללא מודעות. אבל הגרסה החינמית אמורה להספיק לרוב האנשים.

שלב 1: הורידו והתקינו 4K YouTube ל- MP3

הורדת סרטים מיוטיוב

נווטו לאתר 4K YouTube ל- MP3 ותחת כותרת 4K YouTube ל- MP3 לחצו על כפתור ההורדה הכחול המתאים למערכת ההפעלה של המחשב שלכם. לאחר הורדת המתקין, הפעילו אותו ופעלו לפי ההנחיות שעל המסך להתקנת 4K YouTube ל- MP3.

שלב 2: העתיקו את כתובת האתר של סרטון YouTube שבחרת

נווטו לסרטון YouTube שאותו אתם רוצים להוריד. לאחר מכן הדגישו את כתובת האתר משורת הכתובת של הדפדפן והעתיקו אותה ללוח. ניתן גם ללחוץ לחיצה ימנית על הסרטון עצמו ולבחור העתק כתובת אתר לסרטון מהתפריט שצץ.

איך מורידים סרטון מיוטיוב

שלב 3: הדביקו את כתובת האתר של הסרטון ב- 4K YouTube ל- MP3

הדבר הטוב ביותר ב- 4K YouTube ל- MP3 הוא שאתם לא צריכים לעשות הרבה כדי להתחיל להוריד שירים מיוטיוב. לאחר שהועתק הקישור ללוח, כל שעליכם לעשות הוא להדביק את הקישור לאפליקציה על ידי לחיצה על כפתור הדבק קישור הירוק בפינה השמאלית העליונה של המסך. לאחר מכן, האפליקציה מתחילה לעבוד על הורדת הסרטון או השיר. כדי לתת לכם מושג באיזו מהירות היישום היה ביצירת קובץ ה- MP3: לוקח פחות מכמה דקות עד שהוא מעבד סרטון YouTube בן 10 דקות.

להוריד סרטונים מיוטיוב

שלב 4: אתרו את הקובץ שלכם

לאחר יצירת קובץ ה- MP3, האפליקציה שומרת אותו אוטומטית במחשב האישי שלכם. כדי לאתר את הקובץ, אתם יכולים פשוט להעביר את העכבר מעל לשם המסלול המוצג באמצע האפליקציה, ולחצן הצג בתיקיה יופיע. לחצו על כפתור זה, ותועברו לחלון סייר הקבצים המציג את ה- MP3 החדש שלכם

איך מורידים סרטונים מיוטיוב

חלופה מקוונת: YouTube ל- MP3

אם אתם מעדיפים לא להוריד תוכנה להורדת סרטונים מיוטיוב, אתם עדיין יכולים להשתמש בשירותים מקוונים כמו YouTube ל- MP3, שהוא אתר שכולל ממיר חינם לסרטוני YouTube. אבל עלינו להזהיר אתכם שוב: לשירותים מקוונים של הורדת סרטונים מיוטיוב בחינם יש נטייה להיות בטוחים בהתחלה ואז להידבק בתוכנות זדוניות מאוחר יותר. אז אנא הקפידו להשתמש בתוכנת האנטי-וירוס שלכם כדי לסרוק אתרים אלה וכל הקבצים שתורידו מהם. 

עם כל האמור, נראה ש- YouTube ל- MP3 מתפקד באופן דומה לתהליך השולחני המומלץ שלנו. כל שעליכם לעשות הוא להעתיק ולהדביק את כתובת האתר של הסרטון הרצוי ולהישען לאחור ולתת לאתר לעשות את עבודתו. וואלה, יש לכם קובץ שמע יפהפה ומומר MP3. כלי זה הופך את התהליך לסופר פשוט ואינו דורש התקנות כלשהן. אתם יכולים אפילו להעלות את ה-MP3 שהומר ל- Dropbox במקום לשמור ישירות למחשב שלכם.

הערה: לאחר שתורידו את ה- MP3 למחשב שלכם, YouTube ל- MP3 עשוי להתחיל להפציץ  אתכם בפרסומות קופצות. אל דאגה, בדקנו את האתר ותוכנת האנטי-וירוס שלנו לא סימנה שום דבר חשוד. YouTube ל- MP3 עדיין נראה כמו אתר תמים ומאובטח, אך תמיד מומלץ להיזהר כשאתם עובדים באתרים מסוג זה. אנו ממליצים בחום לבצע סריקת וירוסים מהירה מיד לאחר השימוש באתר זה או בכל אתר דומה אחר.

בנוסף, במהלך תהליך ההמרה הראשון שלכם וגם לאחר השלמתו, תראו מודעה מוקפצת נוספת. מודעה זו מדברת על תוכנה אחרת להורדה ונראית הרבה כמו הסכם משתמש. שוב, אין צורך לדאוג. המודעה אינה מסוכנת, ותוכלו להסיר אותה בקלות מהמסך על ידי לחיצה על סמל ה- X השחור משמאל. אינכם צריכים לקבל את התנאים במודעה זו להסכם משתמשים כדי להמיר או להוריד את קובץ הוידאו שלכם. פשוט לחצו על ה- X ותסגרו את המודעה.